Loket mag geen loden bol zijn

Hoe kan een sluiting van een kantoor toch goed nieuws zijn? Over sommige vragen breken wij ons maandenlang het hoofd, maar over deze niet. Een kantoor dient om je klant zo goed mogelijk te dienen. Maar wat als je je klant op een andere manier nóg beter kan dienen?

Traditionele verrichtingen aan het loket behoren steeds meer tot het verleden. Weinigen zullen mooie herinneringen ophalen aan de tijd dat het wachten was tot je ‘aan de beurt’ was. Steeds meer betrouwbare onlineverrichtingen hebben de wachtrijen eerst korter gemaakt en uiteindelijk doen verdwijnen. Tot op het punt waar we nu gekomen zijn: een klant aan het loket voor een doordeweekse verrichting is een zeldzaamheid.

Dat is niet jammer, dat is een geluk. Het geeft ons de kans om zelf ook niet langer gebonden te zijn aan het loket. Wie heeft er wat aan als je als adviseur zit te wachten? En te wachten? En te wachten? Alsof er een loden bol aan de enkels van de bankier gekluisterd is? Juist, ja. Niemand.

Advieskantoor Kockaerts sluit dan ook zijn kantoor in Keerbergen. Met de vrijgekomen energie en kennis gaan wij ons nog meer richten op onze rol als onafhankelijke adviseurs voor beleggingen en verzekeringen. Meer dan ooit adviseren wij onze klanten over de meer gespecialiseerde producten in beleggingen, kredieten en verzekeringen.

Daarvoor komen wij graag naar jouw vertrouwde omgeving, bij jou thuis. Spreek je liever elders af? Geen probleem, wel integendeel! Je bent meer dan welkom in ons kantoor in Wilsele, dat we binnenkort grondig vertimmeren tot een toekomstgericht Adviescentrum.

Is homebanking Chinees voor jou? Geen paniek. We organiseren binnenkort infosessies en workshops waarop onze klanten stap voor stap hun weg vinden in die nieuwe wereld. Onze adviseurs staan jou daar in alle rust in bij. Zo ontdekken we samen die nieuwe systemen en oefenen tot je ze onder de knie hebt. Les vergeten? Dan spring je gewoon nog eens binnen!

Een kantoor minder. Een pak advies méér. En bovendien: flink wat meer aandacht voor onze dienst naverkoop. Regelmatige updates van de bank- en verzekeringsportefeuille vraagt extra energie, die we er graag in investeren.

Share This:

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *